Логіко-математичний розвиток

17/03.20  лічба в межах від1  до10 ,вправляти в  умінні  називати дні тижня



18 03.20.Пригода з глечиком.
мета; вправляти  дітей у лічбі предметів  від 1 до 10; удосконалювати  кількісну та
порядкову лічбу.
31.03 .20. На допомогу колобку.
Мета:  продовжувати навчати дітей  називати числа від 1 до 10;лічити в прямому та зворотному
порядку,в...ід заданого  числа,ділити предмети  на рівні частини,поглиблювати уявлення про геометричні фігури.
https://www.youtube.com/watch?v=f9mt5NudSTc


15.04.20.Казкова квітка.
Мета:утворювати рівність (нерівність) множин шляхом додавання або віднімання одиниці,лічити кількісною і порядковою лічбою;удосконалювати  знання про плоскі геометричні фігури.
21.04.20.Математичний потяг.
Тема:удосконалювати вміння дітей правильно відповідати на питання"Який за  рахунком";удосконалювати вміння називати наступне і попереднє число,відповідати  на питання "Скільки?"
28. 04.20.В гості до бабусеньки  чистоти.
Мета: вчити дітей розв*язувати нескладні задачі, називати її складові 
У бабусі Даші  внукчка Маша, кіт Пушок , і собака Дружок.
Скільки  всього онуків  у бабусі?
На клені є 5 гілок .На кожній  гі лці --по 2 яблука. Скільки яблук на клені?
На дереві сидять 4 птиці :2 горобця,інші ворони.Скільки ворон на дереві?
05.05.20.Казкова весна.
Мета:складати умову задачі за малюнком, позначати складові.
Три веселі киці
Грають у травиці
Рудчик теж до них прибіг.
Скільки кошенят усіх? 
По дорозі зайчик біг,
Ніс 5 яблук  на обід.
Одне впало ,покотилось.
Скільки яблучок лишилось?

Немає коментарів:

Дописати коментар