17/03.20 лічба в межах від1 до10 ,вправляти в умінні називати дні тижня
18 03.20.Пригода з глечиком.
мета; вправляти дітей у лічбі предметів від 1 до 10; удосконалювати кількісну та
порядкову лічбу.
31.03 .20. На допомогу колобку.
Мета: продовжувати навчати дітей називати числа від 1 до 10;лічити в прямому та зворотному
порядку,в...ід заданого числа,ділити предмети на рівні частини,поглиблювати уявлення про геометричні фігури.
https://www.youtube.com/watch?v=f9mt5NudSTc
15.04.20.Казкова квітка.
Мета:утворювати рівність (нерівність) множин шляхом додавання або віднімання одиниці,лічити кількісною і порядковою лічбою;удосконалювати знання про плоскі геометричні фігури.
21.04.20.Математичний потяг.
Тема:удосконалювати вміння дітей правильно відповідати на питання"Який за рахунком";удосконалювати вміння називати наступне і попереднє число,відповідати на питання "Скільки?"
28. 04.20.В гості до бабусеньки чистоти.
Мета: вчити дітей розв*язувати нескладні задачі, називати її складові
У бабусі Даші внукчка Маша, кіт Пушок , і собака Дружок.
Скільки всього онуків у бабусі?
На клені є 5 гілок .На кожній гі лці --по 2 яблука. Скільки яблук на клені?
На дереві сидять 4 птиці :2 горобця,інші ворони.Скільки ворон на дереві?
05.05.20.Казкова весна.
Мета:складати умову задачі за малюнком, позначати складові.
Три веселі киці
Грають у травиці
Рудчик теж до них прибіг.
Скільки кошенят усіх?
По дорозі зайчик біг,
Ніс 5 яблук на обід.
Одне впало ,покотилось.
Скільки яблучок лишилось?
Немає коментарів:
Дописати коментар